TOPlist
Technická sekce

Závodní vozidlo

Typ: LADA 1600MTX Rallye A2
Čís. homologace: 1680
Motor: 1566 ccm
Váha: 910 kg
Rok výroby: 1981






Motor

Typ: VAZ 2106 (OHC)
Obsah: 1566 ccm
Vrtání x zdvih: 79 x 80
Kroutcí moment: cca 120 Nm
Komprese: 10.7
Výkon: cca 80 kw
Karburátory: 2x Dellorto DHLA 40

+ sportovní vačková hřídel
+ elektronické zapalování
+ plnoprůchozí 60kový výfuk, svody 4-2-1
+ krátká převodovka
+ lehký setrvačník, řemenice, vyváženo komplet
+ snížený blok (zvýšená komprese)
+ upravená hlava (sedla, spalovací prostor)
+ leštěné sací kanály a potrubí, spasování
+ SÉRIOVÝ TERMOSTAT a CHLADIČ

Podvozek

Tlumiče:
  HP Sporting
Pružiny:
  přední GAZ 24, zadní LADA NIVA - zkrácené

+ samosvorný diferenciál
+ dvojitý stabilizátor
+ přitvrzelé zadní kosti
+ tvrdé uložení náprav
+ zkrácená panhardská tyč
+ krátký diferenciál
+ sportovní geometrie
+ ložiskový pomocný čep řízení
+ posilovač brzd
+ ochraná lyžina
+ 2cm podložky pod kola

Interiér

Sedačky: sportovní
Pásy: tříbodové bezpečnostní

+ ochranný rám dle J
+ rozpěrná tyč (přední náprava)
+ odpojovač baterie
+ baterie přesunuta dozadu
+ sportovní volant MTX
+ hasící přístroj
+ řezák na pásy
+ sportovní sedačky





Exteriér

+ velké zástěrky vpředu i vzadu
+ rozšiřující lemy
+ sundavací světelná rampa
+ závodní samolepky přidávájící cca 70 koní








Všechny zdokumentované opravy a úpravy si můžete prohlédnout ZDE. a také zde: ZDE.
Copyright (c) 2019 LADA 1600MTX Rallye Team | tel.: 737 536 862 | webdesign by DT xBase.cz - informační systém na míru pro malé a střední podnikatele Antispam.er.czValid HTML 4.01 Transitional